Ditt bloggnamn

24/3 - jaha..

2010-03-24 / 16:36:01   Min vardag

Fyfan vilken hemsk dag, jag vill bara gå och gräva ner mig själv. Jag har haft sån jävla mensvärk så jag knappt vetat vad jag själv hetat. Har legat i badkaret med brännhett vatten mot magen, och det hjälpte ett litet tag. Sedan har jag legat i sängen och försökt somna, bytt poss flera gånger för att det gjort så ont. Låg till och med och bölade för fan! Och som topping på det hela så har jag spytt 2 gånger, underbart.

Det känns bättre nu, efter 4 panodil och jag hoppas att det avtar ännu mer. Snart kommer Christoffer hem för att hämta datorn, för den måste lämnas in för något med hårddisken är fel. Trevligt för mig att spendera min smärtsamma ensamhet utan internet. Fast iofs kanske det funkar om jag proppar in nätverkskabeln i min bärbara, i hope so!

Nu ska jag koppla ur datorn och stöka fram lådan som den ska ligga i. Jipppiiiieee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS