Ditt bloggnamn

24/3 - nu ska jag vara snäll! :)

2010-03-24 / 19:12:51   Min vardag

Jag sitter med min bärbara nu, med nätvärkssladden i så jag slipper att det kopplar ifrån hela tiden. Och med tanke på att jag har haft mensvärk hela dagen och inte kunnat göra något så ska jag vara snäll mot Christoffer och ställa mig och diska nu. Och om jag hinner så ska jag dra en sväng med dammsugaren också, och hoppas på att det är en glad pojkvän som kliver in genom dörren.

Det börjar bli mörkt ute, och även här inne. Så nu ska jag tända alla lampor som går att tända, och kanske något ljus. Gillar inte mörker när jag är ensam :p Tur iaf att jag inte har ont längre, äntligen kan jag sitta utan att vilja ramla ihop på golvet. Men nu blir det diska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS