Ditt bloggnamn

24/3 - sandra i ett jävla nötskal.

2010-03-24 / 12:24:24   Min vardag

Jag har varit dum i huvet och försökt fiffla med kategorierna, det slutade med att jag blev utan. Dom syns iaf inte i menyn. Detta kommer nog sluta med att jag måste radera alla gamla inlägg bara för att jag inte var tillräckligt eftertänksam.

När man ska göra nya kategorier och ta bort den klassiska "Allmänt"-kategorin så ska man först och främst se till att man flyttar alla inlägg bort från den kategorin man vill ta bort. Gjorde jag det? Nej, självklart inte. Jävla skit. Så alla gamla inlägg är okategoriserade, och jag tror inte att det går att göra något åt. Så nu är jag arg! :)

Helvete!

Edit: Ser nu att detta inlägg blev kategoriserat, och att det syns i menyn. Nu är frågan om jag kan flytta de andra inläggen. Jag är på krigsstigen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS