Ditt bloggnamn

25/3

2010-03-25 / 12:35:35   Min vardag

Morrn. Jag vaknade tidigt idag pga Christoffers väckarklocka, svintrött var jag och är fortfarande. Han installerade Sims imorse, eftersom att han har ny hårddisk nu osv så var han tvungen att installera om det. Gött! Så jag lär spela resten av dagen + kvällen. Han åkte precis på jobbet, och kommer hem vid 22 någon gång. Hatar att vara ensam på kvällen, det suger så jävla mycket..

Just nu sitter jag med Anti över halva ansiktet och lyssnar på musik. Antiskiten har inte gjort något underverk ännu, och jag börjar tvivla lite på om det är så bra som det sägs vara. Jävla reklamer som förvirrar en till tusen. Vet inte riktigt vad som händer med min kropp just nu. Är torr överallt, vilket leder till att det börjar klia och hålla på. Men det går väl över någon gång det också, kanske får ge fan i att duscha varje dag (Y) Uppdaterar mer senare, för nu ska jag spela SIMS (<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS