Ditt bloggnamn

3/3 - maraton

2010-03-03 / 21:55:58   Min vardag

Jag och älskling kom precis in, har varit i tvättstugan och satt i dom två första omgångarna med tvätt. Ska tillbaka om en halvtimme och sätta i två till. Sedan hem igen och börja hänga upp alla underkläder, vettefan hur det ska få plats men. Så idag har vi ett litet maraton, fram och tillbaka till tvättstugan ^^ Men hellre det än att sitta där och häcka i 40-50 minuter för att vänta på att maskinerna ska bli klara.

Imorgon blir vi hämtade vid 10 på morgonen av hans föräldrar. Har inte en aning om hur jag ska klara av att kliva upp och göra mig klar innan dess. För det första så har vi tvättstugan till 01 inatt, och för det andra så har jag sovit sjukt länge idag, och för det tredje så kan jag aldrig somna på nätterna. Kommer bli jobbigt, men antar att Christoffer kör någon elak metod imorgon för att få mig att stiga upp.

Efter dom har hämtat oss ska vi först åka och handla, sedan blir vi avsläppta i stan för att Christoffer ska klippa sig. Efter det så tar vi en buss hem till hans föräldrar, och Christoffers brorsdotter ska vara där imorgon så jag lär väl leka med henne ^^ Hon är sjukt söt.

Nu kom jag på att jag är stressad! Haha, det poffade upp just i denna stund. Med tanke på att vi ska äta middag hos Christoffers föräldrar imorgon, sedan ta oss hem, tvätta mera + att jag ska hinna packa på det. Vi åker ju på fredag, och det är inte alls länge kvar. Och allt måste hinna tvättas innan jag kan packa klart osv. Tur att jag har fredagen på mig också. Men då lär jag ägna mesta tiden till att sova ut och sminka mig :p

Jag vill ha sommar och Hello Kitty! NUUUUUUUU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS