Ditt bloggnamn

3/3 - städa & tvätta!

2010-03-03 / 18:42:07   Min vardag

Jag har precis diskat allt som behövde diskas, och Christoffer har dammsugat det mesta. Och vi har sorterat all smutstvätt och lag det i IKEApåsar. Ser typ ut som att vi ska flytta, så mycket tvätt är det. Vi har tvättid ikväll, 21-01, så vi har ju det vi gör. Kommer knappast hinna tvätta allt, men som tur är så har vi en tid imorgon också.

Och imorgon kommer Christoffers föräldrar vid elvatiden, sedan ska vi åka och handla med dom och efter det ska vi hem dit och äta middag. Vi ska äta potatis med rödspätta och dillsås och det ser jag fram emot sjukt mycket :p Sedan blir det hem igen, och fixa tvätten. Ska försöka hinna med att städa klart då också.

Jag är glad idag! För jag har löst mitt lilla problem som var lite jättestort. Idag när Christoffer skulle åka och gymma så bad jag han ta med mitt bankkort för att kolla om jag hade fått mina 500kr som jag får varje månad av pappa. Det hade jag! Och inte bara det, jag hade även fått mitt stuidebidrag av någon ofattbar anledning. Så Christoffer ringde mig och var typ helt galen.
Slutsatsen är då alltså att jag inte behöver vara ensam i helgen. Jag ska åka med på House of metal i Umeå :D Mihi. Så jag åker med Christoffer och hans vänner på fredag. Hoppas jag inte dör påvägen dit bara, för det pallar jag fan inte.

Nu ska jag gå och duscha med min käre man, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS