Ditt bloggnamn

4/3 - fresh

2010-03-04 / 23:25:05   Min vardag

Ligger i sängen och har precis kommit från tvättstugan, är inne på andra omgången med tvätt och ska tillbaka om ca 45 minuter och lägga i en omgång till. Håller på att tvätta mina rosa tygskor just nu, och jag hoppas att dom är hela och rena när dom kommer ut :p Och att dom hinner torka tills imorgon.

När vi kom hem idag så färgade jag håret. Sedan efter jag tvättat ut färgen så la jag i en inpackning i håret, en ansiktsmask i ansiktet, tände ljus och la mig i badkaret. Det var så fruktansvärt skönt. Så nu känner jag mig fresh til death!

Vi har inte köpt biljetter till House of metal än, så det är väl bara att hålla tummarna att det finns kvar. Annars blir det lite trist, är jävligt pepp på att åka dit. Men det får vi reda på imorgon. Ska iaf börja packa idag eftersom att vi ska till Kramfors vilket som.

Christoffer klippte sig som sagt idag, och han blev jättefin :) Efter han hade klippt sig så gick vi till en affär där dom har Hello Kittysaker och jag fick ett häfte med MASSA kittyklistermärken. Mihi. Sedan gick vi på Aeon och Christoffer köpte nya tunnlar till öronen och bokade två tatueringstider. Sedan tog vi bussen till Mjölkudden.

Det var mycket god mat hos Christoffers föräldrar iaf, hans bror var också där och åt. Och jag har lekt med lilla Alva nästan hela dagen :) Har tagit sammanlagt 102 bilder idag, så tänkte ladda upp några nu.


Christoffer pussas med Harry :)

Jag gosade med Alva :) Och jag har stort huve..

Titta sötnosen :)

Jag tror hon vill slita ut min fula töjning :p

Häftet med alla klistermärken! 202 st, dubletter av alla tre blad på bilden. Fyfan, glad jag!

Nu tänker jag inte vara mer dryg, fortsätter mer fler bilder imorgon. :D Nu ska jag packa!


Kommentarer
Postat av: Bajsakorvas

hehehe, hoppas ni inte får några biljetter :D

2010-03-04/ 23:33:49
Postat av: Marija

jag lägger ut receptet när jag kommer hem ;)

2010-03-05/ 09:47:58
URL: http://mariiija.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS