Ditt bloggnamn

4/3 - nattupdate

2010-03-04 / 02:11:28   Min vardag

Hoho! Nästan all tvätt klar, och nu ser lägenheten ut som ett torkskåp :D Haha, det hänger kläder överallt som måste torkas och gott luktar det. Antar att det är dax sova snart, klockan närmar sig halv 3 och jag ska upp senast 9.

Det blev lite kalabalik i tvättstugan, typ översvämning! När jag och Christoffer kom tillbaka till tvättstugan för att ta ut tvätt och sätta i ny så var det vatten över hela golvet. Det hade blivit stopp i själva avloppsrensaren. Var fullt med bomull från kläder och massa hår. SJUKT äckligt. Jag tog upp den där saken, och började pilla i den där sörjan. Fick kväljningar och ont i magen, så älskade Christoffer fick göra det, stackarn. Tog typ 20 min att få bort allt, men det gick ju tillslut och då kunde vi fortsätta tvätta.

Hann inte tvätta allt, och hann inte tumla det som behövde tumlas. Så nu ser det ut såhär hemma hos oss:


Underkläder och strumpor i hela badrummet :p

Gardinstången fick agera klädhängare, haha.



Hann inte tumla färdigt sängkläderna så lakanen hänger på varsin gardinstång i köket.



Och påslakanen ligger över bordet, haha. Vilka lodisar :)



Sängen är renbäddad, så nu ska jag borsta tänderna och krypa under täcket med min bästaste älskling. Ska bli sjukt mysigt, och vi är så värda att få lägga oss och mysa + sova nu efter vår duktiga insats idag!
Jag älskar min älskling :)

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS