Ditt bloggnamn

5/3 - today's the day!

2010-03-05 / 11:29:33   Min vardag

Nu är jag vaken, hungrig och har ont i huvet. Jag har fått för mig att jag MÅSTE ha pyttipanna, men Christoffer säger att jag inte får för att vi ska äta påväg till Umeå :( Men min hjärna har redan besämt sig för att jag ska äta pyttipanna, så det tänker jag göra!

Christoffer var iväg och kollade på Preem om det fanns några biljetter kvar, och det gjorde det :) Så klockan två åker vi, innan dess ska jag hinna packa, duscha, torka + fixa håret, sminka mig, äta pyttipanna. Bäst att man sätter igång nu då. Jag är en jävligt seg människa, och jag hatar att stressa för då börjar jag må illa. Så det vill jag slippa.

Titta min fina dator :) Synd att den inte var rosa dock :/

4 små på insidan :)

Våra fina iPhones :) Min till vänster, den finaste.

Och ja, jag har fått en iPhone av Christoffer för han köpte den nyaste. Dock är den låst till Telia och går inte att låsa upp förrän 5 maj, så jag använder den inte just nu, utan jag får vänta. Men den är fin för det :)

Nu ska jag iaf gå och börja fixa allt, Christoffer kompis ringde nyss och sa att vi åker klockan 15. Så jag hinner nog med allt jag ska :) Härligt. Om jag lyckas norpa något trådlöst internet i Umeå så kommer jag uppdatera något då. Annars "hörs vi" på söndag eller måndag. HEJDÅ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS