Ditt bloggnamn

8/3 - däckar nuja

2010-03-08 / 22:03:00   Min vardag

Idag var jag till Bollsta en sväng och umgicks med Sandra och Madde. Stefan och Christoffer skulle ändå till Bollsta för att gymma, så då passade jag på att träffa Kramforsbor för första gången på åratal. Det var mycket trevligt. Och Madde var snäll och klippte till mitt hår. Klippte det ju själv för ett tag sedan på grund av att det var så slitet och jag blev förbannad. Haha, var verkligen sjukt fult och ojämt. Men det fixade Madde :) Dock är det jävligt kort, men det får jag skylla mig själv för. Ser mycket bättre ut nu, och det kommer ju att växa så det löser sig. Tack Madde!

Efter hon hade klippt mig så satte vi och i soffan och tittate på massa bilder från fester osv som varit medan jag varit i Luleå. Var tusentals bilder :p Sedan hade Stefan och Christoffer gymmat klart så då var det bara att klä på sig och åka.

Vi köpte en platta cola påvägen hem, guldvärt. Sedan när vi kom hem åt vi middag och tittade på The Butterfly Effect. Riktigt bra film, var dock lite jobbig mot Christoffer och ställde massa frågor för att veta om jag fattat allt rätt. Var lite invecklat till en början, men det klickade efter ett tag. Bra var den iaf!

Nu har vi precis duschat för ett tag sedan, och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på nu. Jag sitter iaf och gäspar, och klockan är bara 22. Man kanske till och med lyckas somna i tid ikväll! Har hur som helst inget mer att skriva nu, och det är typ ingen som läser min blogg längre så :p Jaja, hejdå.

Kommentarer
Postat av: marija

jag läser din blogg everyday! :D

2010-03-09/ 18:33:19
URL: http://mariiija.webblogg.se/
Postat av: Madde

Skitkul att du kom förbi =)

du får helt klart göra om det!

2010-03-12/ 16:33:49
URL: http://inoffensive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS