Ditt bloggnamn

Baka baka kaka

2010-03-31 / 20:08:00   Min vardag

Vem ska kakan smaka? Lol. Jag låg i sängen och hade tråkigt, Christoffer skulle spela så jag hade absolut ingenting att göra. Så jag började leta recept på något man kan baka, dvs något vi redan har ingredienser till. Hittade dock ingenting, tills Christoffer frågade om jag ville ha Geisha som han köpte idag. Bom! Google.se, geisha recept, hurra! Kladdkaka med geisha fick det bli, så den är i ugnen just nu. Så vi får se hur det smakar!

Bakar ju egentligen inte för att äta, utan mest för att det är roligt. Skulle nog kunna spendera en hel dag till att bara baka, just för att det är roligt. Men då hamnar väl allt i frysen istället, där det inte ens finns plats. Där hamnade mina Scones som blev över iaf, haha. Ska nog gå och slänga dom, för det är inte direkt något att spara på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS