Ditt bloggnamn

Hurra!

2010-03-31 / 16:35:22   Min vardag

Jag har precis kommit innaför dörren, har varit och köpt cola och shampo&balsam. Så nu har man fått i sig lite frisk luft, behövdes nog. Christoffer är och tatuerar sig just nu, så jag ska sitta här och spela Sims och vänta på att han kommer hem.

Ikväll har vi tvättstuga, och jag ska gå själv! Jag måste lära mig, så jag kan tvätta även om Christoffer t ex är på jobbet. Det är ett bra tidsfördriv och det är väl bra att kunna tvätta. När jag och Christoffer tvättar tillsammans så brukar jag endast sätta i tvätt och sköljmedel, och det är väl inte så avancerat direkt. Så när Crilleboy kommer hem ska vi skriva en lapp så jag vet vilka grader det ska vara på de olika kläderna osv. Tänker dock inte gå ensam om det är för mörkt, då blir jag rädd ^^ Har iaf tvätt-tid mellan 21-01.

En dröm jag haft i några år kommer förmodligen slå in inom kort, och jag är glad som fan :D Vad det är berättar jag då det hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS