Ditt bloggnamn

Precis kommit hem.

2010-03-28 / 15:45:29   Min vardag

Yesbox. Jag och älskling har precis kommit hem efter att ha varit på Ica MAXI och handlat, hans kompis Robin skjutsade oss. Handlade lite nödvändigheter, dvs cola, cola och cola. Mat också, faktiskt. Jag ligger i sängen nu och chillar medans Christoffer spelar. Funderar på att se en film eller nåt.

Jag beställde ju kläder för några dagar sedan, och dom har kommit men Christoffer kunde inte hämta ut dom eftersom att det är beställt i mitt namn. Så jag måste vara med, och visa legitimation. Så jag har bett mamma skicka mitt pass, och jag hoppas att det hinner fram innan dom skickar tillbaka kläderna. Har redan fått en påminnelse på båda paketen, dvs en från Ellos och en från H&M. Så, bara att hålla tummarna.


Eftersom att jag inte har någon sladd till kameran så bjuder jag på en cambild ^^ Jag är så chill :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS