Ditt bloggnamn

Shame on you, Sandy!

2010-03-27 / 20:09:35   Min vardag

Jag har inte varit så bra på att uppdatera pga personliga orsaker. Men nu är det bra, och jag kommer uppdatera oftare. Åt middag för några timmar sedan, och är fortfarande snuskigt mätt. Jag och älsklingen somnade efter maten, men jag klev upp efter typ en timme och spelade Sims. Efter att jag spelat ett tag så vaknade Christoffer, satte sig upp och var helt förvirrad och frågade vad jag gjorde vaken. Jag sa "Varför inte? Klockan är halv 8" Han trodde att den var halv 8 på morgonen och fick värsta paniken. Haha, söt.

Just nu ligger jag i sängen och pratar med kära Amanda i telefonen. Gud vad hon surrar, och man hör den där jävla Farmville-musiken i bakgrunden ^^ När jag pratat klart med henne så funderar jag på att se Freedom Writers. Har hört att den är bra, så det får vi hoppas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS