Ditt bloggnamn

Tvål på tandborsten?

2010-03-27 / 10:56:33   Min vardag

Jag orkade inte uppdatera mer igår, blev lite skit och sådär. Men dagen slutade underbart iaf, så det är väl det som är huvudsaken. Nu har jag vaknat för ett tag sedan, ensam, Christoffer är och tränar. Jag var precis och borstade tänderna, men var nog inte tillräckligt vaken tror jag. Vi har såndär pumptvål, och lilla jag pumpade ut en klick på tandborsten innan jag fattade vad jag höll på med. Antar att jag tänkte på att jag skulle tvätta händerna, samtidigt som jag skulle borsta tänderna. Öhm.. Ja, jag ordnade det iaf så det blev rätt! Gör om gör rätt.

Imorgon bitti klockan 7-12 så har jag och Christoffer tid i tvättstugan. Jippie.. Men jag valde att ta den istället för att 21-01, det är så drygt på kvällen. Så det är bara att ställa väckarn och kliva upp. Men det värsta är att jag kommer måsta ta sista maskinen själv, för Christoffer ska på årsmöte med LAK. Jag vet till 80% hur man gör, men jag blir nervös bara av tanken. Det löser sig nog! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS