Ditt bloggnamn

Tvättstuga

2010-03-29 / 22:39:21   Min vardag

Vi såg Family Guy medan vi åt, sedan gick vi till tvättstugan. Jag hade fan glömt att vi hade tvättstuga, så då blev jag less. När vi kom dit så var det ett gäng utlänningar som stod där inne i tvättstugan och lyssnade på musik och hängde. Haha, vilket jävla liv man har om man står och hänger inne i en tvättstuga. Och påväg tillbaka från tvättstugan så skulle jag försöka putta ner Christoffer i en snödriva, men jag var för klen och hamnade där själv. Sedan fick jag en massa snö kastat i ansiktet :( Fy vad kallt det var.

Nu ligger jag i sängen och pratar med Amanda, kul hon. Ska tillbaka till tvättstugan om ett tag, skönt med nytvättade kläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS