Ditt bloggnamn

"Vilka appar blir dina appar?"

2010-05-06 / 23:51:51   Min vardag

Nokia kan dra åt skogen, iPhone är det som gäller! Jag fick en igår, av min älskade pojkvän. Det är hans gamla, som var låst till Telia innan men igår gick det att låsa upp den. Direkt då det var klart så "klickade" jag in mig på App Store och införskaffade mig det jag tycker är ett måste om man har en iPhone. Nörd som jag är!


1. Doodle Jump, 7 kr.
2. Angry Birds, 7 kr.
3. Facebook, gratis.


Doodle Jump - Sjukt bra tidfördriv, har spenderat skrämmande antal timmar på det spelet. Mitt rekord är 58000 nånting, och det tog jag för någon månad sedan. Men är fortfarande så jävla envis om att jag ska slå det ;) Nära är jag hela tiden, men man blir ju så jävla stressad! Har man en iPhone så måste man ha Doodle Jump, så enkelt är det. Och 7 kr är ingenting, har man svårt att somna så är det bara att spela tills ögonen inte hänger med längre.



Angry Birds - Också ett bra tidsfördriv, men har man alltför dåligt tålamod så kanske man inte bör spela det. Själv blir jag helt galen när det inte går som jag vill ^^ Det är alltså olika typer av fåglar, med olika funktioner, som man skjuter iväg med en slangbella för att träffa gröna monster i olika storlekar och antal. Finns massa olika banor och levels, själv har jag redan klarat alla och väntar på en uppdatering så det kommer fler banor att klara :D 7 kronor är ingen summa, bra tidsfördriv och jävligt beroendeframkallande.


Facebook - Känner inte ens att jag behöver säga något om det. Alla älskar Facebook och är mer eller mindre beroende av det. Jag själv använder Facebook varje dag, hela dagen lång. Vet egentligen inte vad som är så intressant med att veta vad alla gör, det bara är så. Man känner liksom att man håller koll oavsett om man ligger hemma i sängen och halvsover ^^ Gratis dessutom, förutom internetuppkopplingen då, men det är som en droppe i havet ungefär.

Det är iaf mina första appar, more to come! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS