Ditt bloggnamn

21/12

2009-12-21 / 17:14:45   Min vardag

Trevlig blogg jag har, mycket stolt! Händer sjukt mycket här, knappt så att man hinner med.

Idag försov jag mig, sedan stod jag och väntade på en buss i 25 minuter, men den kom aldrig så jag orkade inte åka till skolan alls. Morgondagen ser ljus ut än så länge, ska samlas i klassrummer kl 9, fika, sedan sitta i aulan en stund och sedan har vi julfuckinglov! Ler bara över att tänka tanken att kunna sova när man vill, vara vaken hur länge man vill osv utan att få dåligt samvete!

Christoffer kommer på onsdag, och jag längtar massa mycket. Har inte setts på typ en och en halv vecka så det ska bli riktigt bra. Han ska vara hos oss över jul, vilket är bättre än bäst. Sedan den 27e åker vi till honom, nästan 8 timmars bussresa tillsammans med min älskling :D Ska bli skönt att inte behöva åka själv. Så han kommer vara hos mig över jul och jag ska vara hos honom över nyår! Lycklig hest! Jag älskar dig Christoffer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS