Ditt bloggnamn

22/12

2009-12-22 / 12:03:57   Min vardag

Tjolahopp. Skönt att man har fått lov idag. Missade bussen imorse, så tog andra bussen istället. Gick till klassrummet, satt och pratade lite och sedan gick vi till aulan. Var några som sjöng osv, sedan var det över! Så jävla skönt. Sedan gick jag, Sandra, Cissi, Linn & Marcus och åt mauuuut.
Just nu sitter jag, Sandra & Cissi inne i ett grupprum och jag hjälper Cissi med hennes kommunikationsjävlauppgift. Men jag njuter, för jag får massage :D Och Cissi är bäst på det, blev jag tvingad att tillägga. Till-ägga, hahaha.

Ikväll är det fest hos Marcus, och jag har inget annat val än att åka dit, så det lär ju bli så. Det får ju iaf tiden att gå fortare, och det är bara bra. För imorgon kommer världens bästa Christoffer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS