Ditt bloggnamn

6/12

2009-12-06 / 16:40:27   Min vardag

Idag har Christoffer åkt hem. Klev upp typ kvart i 8, trött som satan var jag. Vi gjorde oss klara, sedan tog vi en buss till Härnösand. Strosade runt där ett tag i väntan på att donken skulle öppna :p Sedan åt vi där, och efter det gick vi till busstation. Vi tog samma buss, och jag hoppade av i Ullånger, och stackars Christoffer får lov att åka ännu längre. Mamma kom och hämtade mig i Ullånger så jag slapp vänta i typ en timme på bussen mot Kramfors. När jag kom hem så slog jag igång Spotify, tände ljus och la mig och sov. Har sovit i typ fyra timmar, skönt men kanske inte så smart om jag ska kunna somna ikväll också.

Hur som helst så ska jag försöka spara pengar så jag kan åka till Lule i helgen, annars kommer vi inte ses förrän typ efter jul & det suger ju ganska rejält. Jag längtar till nyår! och jag älskar min Christoffer mest av allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS