Ditt bloggnamn

Åhå, gosis

2010-04-09 / 15:42:19   Min vardag

Jag vill ha en liten vovve, och inte vilken liten vovve om helst! En japansk spets vill jag ha, förut tjatade jag alltid om att jag ville ha en chihuahua, men inte längre. Skulle dock inte säga nej till en sån liten krabat heller, men japansk spets alltså, åh! Vilka söta små lurvbollar. Som en levande nallebjörn, och en bästa vän på köpet. Någon att spendera dagarna med när Christoffer jobbar, någon som hjälper mig att motionera, någon att älska och någon att bli älskad av. Jag önskar att jag var miljonär, då hade jag köpt en liten bästis!


Ärligt, titta hur underbart söt och fin liten boll! :)
bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS