Ditt bloggnamn

Dagen slutar inte i katastrof.

2010-04-16 / 23:28:37   Min vardag

Mitt humör har fått tillbaka sin balans nu, och jag är inte irriterad längre vilket jag har varit hela dagen lång. Christoffer kom hem en snabbsväng fram och tillbaka. Han hade handlat med en kompis på sin lunch. Tror ni inte att karln kommer hem med en stock snus till mig och gör mig så jävla glad? Fyfan. Jag trodde att jag skulle sjunka under jorden när jag knappt hade någon snus kvar, sedan kommer räddaren i nöden. Puss älskling!

Just nu ligger jag i sängen, har nyss ätit nudlar. Kryddan som följer med nudlarna smakar skit, så jag brukar typ alltid krydda själv. Så jag satte ner allround-krydda idag, sedan såg jag påsen med tacokrydda och ville genast ha det. Så det blev både och, och det smakade väl inte så jävla gott. Haha, var som att hälla i sig en kryddpåse typ. Not so cool. Men det gick ner iaf, lite cola så funkar allt vettu.

Jag håller på att ladda ner en film på min bärbara, vilket innebär trådlöst internet och det är knappt så att det går framåt. Christoffer har sitt USB-minne på jobbet så vi kan inte göra som vi vanligtvis gör. Står att det är 5 timmar kvar, gött!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gilllar du Hello Kitty? ;)

2010-04-16/ 23:55:07
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS