Ditt bloggnamn

Dagens

2010-04-16 / 14:54:30   Min vardag

Har bokat tvättstuga nu, så på söndag ska vi tvätta för fulla muggar. Orkade dock inte duscha innan jag gick ut, så jag ska väl göra det när som helst. Är fortfarande less, 2 snus kvar, fyfan.. Går typ och lägger mig.

DAGENS VILL HA: Massa jävla snus, vad fan ska jag göra när dosan är slut då?
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor och linne atm
DAGENS FRISYR: Same old
DAGENS LÅT: Ingen, har inte ens lyssnat på musik idag :s
DAGENS PLANER: Inga planer alls
DAGENS SAKNAD: Mamma och Amanda
DAGENS DUMMASTE: Dumma, dumma snus som tar slut.
DAGENS MISSLYCKANDE: Snusen där med, fail som fan
DAGENS DROG: Ja vi får se vad jag kan ersätta snusen med. Sömn kanske..
DAGENS KÖP: Nada
DAGENS GODIS: Nada
DAGENS HUMÖR: Åh, bajs!
DAGENS CITAT: Börja inte snusa, du kan drabbas av plötslig depression..
DAGENS ROLIGASTE: Ingenting är roligt idag, än så länge.

Och ja, jag vet att jag gnäller som fan. Men det får man göra, och allt är inte så jävla gött hela tiden. Så jag tänker nog fortsätta gnälla mest hela dan, för jag känner att jag är ganska duktig på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS