Ditt bloggnamn

Ett litet tidsfördriv

2010-04-06 / 18:59:19   Min vardag

1. Stänger du av mobilen när du sover? Nej
2. Vem såg dig senast naken? Christoffer
3. Hur såg du ut på högstadiet? Inte så vacker iaf :p
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Antar att det blir vad man gör det till, men inte allt för ful iaf ^^
5. Hur var du på dagis? Ingen aning
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Haha, det beror nog på vad det är för typ av arbete
7. Har du en bästa vän? Min pojkvän är min bästa vän
8. Biter du på naglarna? Nej, jag har slutat! Biter dock på nagelbanden ibland
9. Har du något handikapp? Nej
10. Är du rädd för att få hängbröst? Tror nog inte att någon vill ha det.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Tror inte något
12. Svär du? Ja, för ofta
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Har aldrig stött på någon, inte vad jag vet iaf
14. Hur homo är du på en skala 1-10? 0
15. Tror du på utomjordingar? Det är mycket möjligt att det finns någon form av liv på andra planeter.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Grillat kött med sallad (y)
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Någon äcklig fisk
18. Har du blivit arresterad? Arresterad och arresterad, jag har blivit hemskjutsad av polisen iaf :$
19. Ljuger du? Ibland kanske
20. Har du kysst en polis? Nope
21. Är du rädd för Securitasvakter?
Verkligen inte :p
22. Har du någonting att dölja? Beror väl på i vilket samband
23. Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar, ett blått dropdeadspöke
24. Är du/har du varit gift? Nej, men jag ska gifta mig!
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Haha, njaa.
26. Kan du laga cyklar? Nej :p
28. Brukar du köra om? Med moppen ja :D haha
29. Kan du baka bröd? Räknas scones?
30. Vet du hur man frostar av en frys? Nej
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? One tree hill <3


Kommentarer
Postat av: elliz och elviz

-haha ja :D

okej jag har inget planerat..

2010-04-06/ 19:51:43
URL: http://oriez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS