Ditt bloggnamn

Fördriver tiden.

2010-04-24 / 18:01:29   Min vardag

Än så länge har tiden gått fort, men Christoffer kommer troligtvis hem senare än väntat :( Hittade en låång lista, har säkerligen gjort den förut med tanke på alla jävla listor och frågor jag svarar på. Men jag tycker att det är rätt så roligt ^^ Haha


1. Hur gammal är du om fem år? 22

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ingen :( Wääh

3. Hur lång är du? 163-164 nånting

4. Vilken är den senaste filmen du sett? It's complicated

5. Vem ringde du senast? Christoffer tror jag

6. Vem ringde dig senast? Christoffer där också

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Okej :D"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsar oftast.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Varken eller.

10. När såg du senast din mamma? Längesedan, men på torsdag ses vi igen :)

11. Vilken ögonfärg har du? Brun/grön/gula typ :s

12. När vaknade du i dag? Vaknade först vid 5 då Christoffer klev upp, men fortsatte sedan att sova till 12.

13. Vilken är din favoritjulsång? Gillar inte julsånger så överdrivet mycket :p

14. Vilken är din favoritplats? Olika

15. Vilken plats föredrar du minst? Gillar inte att t ex vara ute när det är kallt eller när det regnar. Sen finns det väl fler platser jag gärna skippar.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas på att bo i typ Göteborg, ha ett jobb, barn osv ^^

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Allt möjligt. Små ljud förvandlades i mitt lilla huvud till mördare som smög sig upp för trappen och skulle mörda mig osv. Jag var och är rädd för det mesta.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Christoffer får mig alltid att skratta :)

19. Hur stor är din säng? Hemma i Kramfors är den 140 tror jag, och här i Luleå är den 180x200

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra stora jävlar

23. Hur många landskap har du bott i? Två

24. Vilka städer har du bott i? Kramfors, Luleå

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Till och från :p

27. Vilken är din favoritglass? Isglass eller Ben & Jerry's

28. Vilken är din favoritefterrätt? Ingen aning

29. Tycker du om kinamat? Japp

30. Tycker du om kaffe? Ja, men dricker det väääldigt sällan

31. Vad dricker du till frukost? Äter typ aldrig frukost.

32. Sover du på någon särskild sida? Sover iaf alltid på mage.

33. Kan du spela poker? Njaa

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja :)

35. Är du en beroendemänniska? Ja, det kan man väl säga

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Japp

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på

41. Vad spenderar du helst pengar på? Till en början ska man väl ha pengar att spendera också :p

42. Äger du dyrbara smycken? Nej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Hum.. Det varierar, kollar inte så mycket på tv.

44. Kan du rulla med tungan? Ja?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Christoffer är rolig, jag själv är också jävligt rolig ^^

46. Sover du med gosedjur? Christoffer är lite av en nallebjörn, synd bara att han snarkar så förbannat.

47. Vad har du för ringsignal? Ljudlöst + vibrator atm

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det är ingenting jag själv släpar runt på, men hemma finns det nog.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Christoffers tröja som jag har på mig

50. Flirtar du mycket? Nej

51. Kan du byta olja på bilen? Njae

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Andra Twilightboken

54. Läser du dagstidningen? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Ibland ^^

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Minns inte

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslista

59. När var du i kyrkan senast? Minns ej

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Kent och Eva

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 3 nätter, fyfan vad hemskt det var!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Christoffer

63. Vad lyssnar du på just nu? Musik ^^

64. Har du varit med i tidningen? Japp

65. Vad är det konstigaste du ätit? Ingen aning

66. Vem såg dig naken senast? Christoffer

67. Vad är det för färg på din tandborste? Vit, rosa & orange

68. Hur imponerar man på dig? Vet inte :p

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Oftast ingen

70. Har du någon piercing? 3 i läppen. Men "använder" bara 2 av dom.

71. Din största vinst? Vet inte :p

72. Civilstånd? Förlovad

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Bloglovin, facebook, bilddagboken, blogg.se

74. Är du fåfäng? Dunno

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja

76. Hur gammal är din pappa? 45

77. Vilket är ditt drömjobb? Ingen som helst aning

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Jag vill åka utomlands, flytta till en större lägenhet, köpa massa kläder osv? Haha

79. Vad har du haft för husdjur? Marsvin

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag har stora drömmar som jag inte vågar dela med mig av, jag skulle kunna plastikoperera mig om jag hade haft pengar till det, jag är en bitterfitta :p

81. Svär du ofta? Ja ja ja.

82. Sverige när det är som bäst? Sommar, sol och varmt

83. Kan du åka slalom? Ja, men åker mycket hellre snowboard.

84. Vad har du ätit i dag? Ingenting än så länge :o

85. Vad har du för utbildning? Ingen

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ingen

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Alla :p

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är oftast snäll och omtänksam och har en jävla massa känslor.

89. Vilken är din sämsta egenskap? Blir arg och irriterad över ingenting och har hemska humörsvängningar. Och att jag har en jävla massa känslor är väl en negativ sak ibland.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Ingen aning

91. Saknar du något? Ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Det beror lite på

93. Vad gör dig ledsen? Massor av olika saker, i olika grader.

94. Vad gör dig glad? Samma där.

95. Har du varit gift eller förlovad? Jag är förlovad.

96. Vad ska du göra i helgen? Ska vara i Kramfors.

97. Vad är det knasigaste du gjort? Vet inte.

98. Vad har du för laster? Vetej

99. Vem är din förebild? Vet inte det heller.

100. Vad ska du göra nu när du svarat klart på alla frågor? Jag ska väl fortsätta nörda runt på internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS