Ditt bloggnamn

Godmorgon, eller?

2010-04-11 / 12:27:10   Min vardag

Tjena. Jag ligger fortfarande i sängen, under mitt underbara Hello Kitty-täcke. Har sovit kalasbra inatt, och alla vet varför ;) Idag har vi ingenting speciellt planerat, förutom att vi ska göra köttbullar till middag, haha. Jag har aldrig gjort det nångång så det ska väl bli lite spännande.

Fick höra imorse av Christoffer att det kändes som att jag inte var hans flickvän inatt, han fick tydligen inte ens röra mig. Haha, jag är inte förvånad faktiskt. Ibland vaknar jag hur lätt som helst, då bland annat om någon rör mig. Och jag älskar att sova, hatar att bli väckt så då blir jag lite smått galen. Tur att man kan kramas då man väl är vaken iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS