Ditt bloggnamn

Kramfors idag

2010-04-29 / 10:08:24   Min vardag

Japp, idag dar jag och Christoffer till Kramfors. Känns jättekonstigt faktiskt, var ett tag sen man var där. Och jag hoppas verkligen inte att mitt rum ser ut som när jag lämnade det, då får jag en del att göra när vi kommer fram.. Vi åker iaf 13.50 och är framme runt 21 ikväll.  Nu är det iaf inte snö och is på vägarna, så jag hoppas att jag slipper vara rädd.

Nu ska jag vakna till liv för jag har en del att göra. På lite mer än två timmar så ska jag duscha, göra mig klar, diska, packa det sista och hinna med bussen till stan. Christoffer är på jobbet och kommer inte hem något innan vi ska åka, så jag kan ju lämna det hur jag vill ;) Haha.


Kommentarer
Postat av: simone

Goodmorgon pinglan sandra, vad är dina sista-aprilplaner? Du kanske kommer till Nellys outfit award ikväll - om du inte besökt den tidigare i annan stad:P

2010-04-30/ 10:34:49
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS