Ditt bloggnamn

Mitt i natten.

2010-04-04 / 03:58:50   Min kärlek

Klockan är just nu skrivande stund 03.42. Jag har legat i sängen i x antal timmar och nördat dator, medan en annan nörd nördar vid en annan dator ^^ Hittade en frågegrej på någons bdb, som man ska svara på om ens pojkvän så jag tänkte göra det i brist på annat. Förstår om ingen orkar läsa, men jag har inget annat för mig.

Vad heter han - Christoffer Schylander
Hur gammal är han - 21, snart 22 :)

Vad kallar du honom
- Cricko, Chris, gubben, nallebjörn, bebis, osv osv
Vad har han för ögon färg - Blåååa
Hur länge har ni kännt varandra - 8 månader
Hur länge har ni varit tillsammans - 8 månader :p
Hur träffades ni - Lång historia
Vad gör ni när ni träffas - Vi nördar dator, nöter serier, lagar + äter mat, tvättar, städar, diskar, kramas, pussas, sover, busar, skrattar osv.
Har ni haft sex - Hehe jaaa.
Dricker han alkohol - Ja, men inte ofta
Röker han - Nej, han är en duktig pojke!
Hur ofta är ni - Förut var det så ofta vi kunde, med tanke på att vi bodde ca 50 mil ifrån varandra, men nu är vi med varandra vaaarje dag :) <3
Har du vart hemma hos han - Jag är nu, hemma hos oss :D
Vad gör ni när ni är hos han -
Vi nördar dator, nöter serier, lagar + äter mat, tvättar, städar, diskar, kramas, pussas, sover, busar, skrattar osv.
Vad gör ni när ni är hos dig - När vi är i Kramfors så drygar vi med min lillasyster, sover, äter, är med folk, lite fest kanske, mys osv.
Är han snygg - Ja, och finast :*
Är han en jävel på att kyssas - Haha, ja fyfan



När ska ni ses nästa gång - Jag ser honom nu! :o
När pratade du med han sist - En halvtimme sedan kanske? haha
Har han ätstörningar - Nej :p
Är han tjock - Nej, han har muskler :D
Har han sexig kropp - Jaa!

Är han snäll
- Snällaste jag vet iaf, men han kan vara dryg mot mig :( buhu
Vad lyssnar han på för musik - Metal
Vad är han bra på - Han är bra på att ta hand om mig :)
Vad är han inte bra på - Han är inte bra på att t ex stänga toalocket efter att han varit på toa, och jag hatar det  :p
Vad gillar han för filmer - Olika, men kärleksfilmer får jag iaf se ensammen.
Vad tycker han mest om - Musik antar jag :p
Vad tycker han bäst om hos dig - Fråga honom
Brukar han ge dig komlimanger - Jaa :)
Har du gråtit i hans famn - Ohyes
Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn - Massa gånger (:
Charmig, blyg eller otrevlig - Charmig
Har han träffat din mamma eller pappa - Ja, båda
Gillar dom honom - Jaa
Vad gillar han för mat - Allt möjligt
Tar han hand om dig - Bättre än vad jag tar hand om mig själv. Okej, det lät äckligt, men det var inte menat så :p
Pratar ni om allt - Ja vi pratar om allt mellan himmel och jord :p


Vet du allt om honom, och han allt om dig - Nej, jag vet inte allt om honom och han vet inte allt om mig. Jag vet det jag bör veta, och han vet vad han bör veta.
Har ni bråkat någon gång - Jag vet inte om man kan kalla det för bråk, men det har varit lite probs nångång
Känner du honom väl - Jaa (:
Tycker du om honom - Massor
Tycker han om dig - Annars hade han nog inte valt att vara tillsammans med mig :p
Vänner före kärleken - Man behöver båda
Bråkar ni ofta - Nej, aldrig
Gör du allt för honom - Jag gör allt jag kan iaf :)
Kommer ni alltid vara tillsammans? - Det kan man knappast veta, men jag hoppas det iaf :)
Finns det något du vill tillägga - Öhm, puss älskling? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS