Ditt bloggnamn

På min önskelista

2010-04-03 / 23:53:00   Kläder & annat tjaffs

Tänkte ladda upp några saker som ligger högt på min önskelista, som någon gång i livet ska bli mitt (a)

1. Hello Kitty-tofflor från Runns.se

2. Hello Kitty-klocka, också från Runns.se

3. Hello Kitty-brödrost från Gadgetgirl

4. Concealer Cover all mix från Make up store

5. Urban Decay Eyeshadow primer potion

6. Ögonskuggepalett, finns överallt förutom i Sverige typ :s

7. Japansk spets <3 titta vilken söt liten nallebjörn!

8. Canon EOS 450D

9. Slutligen massa pengar så jag kan köpa allt :D


Kommentarer
Postat av: emma

du, ögonskuggepaletten finns hos l8nyberg.se!

2010-09-26/ 21:39:53
URL: http://ljudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS