Ditt bloggnamn

Pangbom

2010-04-08 / 12:38:58   Min vardag

Nu sitter jag och äter macka och dricker cola, gött. Har duschat, sminkat mig och fixat håret så nu är jag done and done. Bussen går 13.21 så jag har lite tid över att chilla. Brukar alltid lyckas stressa sönder så jag börjar må illa, men nu var jag duktig och började i tid. Och jag är extra glad idag för mitt paket från Ellos har kommit, så det ska jag hämta på hemvägen :) Hoppar av vid Preem och sedan blir det en promenad hem. Det känns som att denna dag kommer bli kalas! Bortsett från att Christoffer ska jobba igen efter att han tatuerat sig, så jag blir ensam ikväll. Men det blir nog bra ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS