Ditt bloggnamn

Räddare får man leta efter.

2010-04-14 / 21:02:40   Min vardag

Idag när Christoffer kommit hem från gymmet så hoppade han in i duschen, och då dammsög jag under tiden. Medan jag höll på att dammsuga inne i hallen så blev jag så förbannat rädd, skrek som en stucken gris. Fyfan, förstår inte ens hur man kan bli så rädd. Och det roliga var att jag blev rädd för min egna skugga.. Solen lös in och lös på dörren, så det blev skuggor där. Och jag var fullt fokuserad på att blänga på golvet eftersom att jag höll på att dammsuga. Och så ser jag att det rör sig bredvid mig, trodde det var ett spöke eller liknande. Slängde dammsugarsaken på golvet och skrek utav bara fan. Haha, sedan började jag självklart att skratta. Jag är en sån mes ^^


omg

Kommentarer
Postat av: amandalu

sv: hihi okej, nja ska väl till skolan snart :)

2010-04-15/ 07:15:44
URL: http://amandaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS