Ditt bloggnamn

Snark

2010-04-07 / 21:47:12   Min vardag

Jag och Christoffer har diskat och lagat mat, och vi började se Avatar medan vi åt. Det slutade med att jag var tvungen att pausa filmen för lilla gubben somnade. Men om ungefär en halvtimme så ringer väckarklockan och då är det dax att vakna igen. Men om jag känner honom rätt så kommer han för det första inte ens att höra väckarklockan, och för det andra kommer han inte vilja kliva upp när jag väl fått liv i honom ^^

Antar att vi får fortsätta se filmen imorgon eller nåt. Och imorgon ska jag kliva upp tidigt för att hinna duscha, sminka mig och äta. Både jag och Christoffer har kommit fram till att det är bäst om jag äter mig så mätt att jag håller på att spy, för efter imorgon kommer jag inte kunna äta riktigt på några dagar. Om det nu blir som jag hoppas, håller tummarna!

Ska ta bussen till stan imorgon vid halv 2, ska då möta upp Christoffer, vandra runt på stan en sväng kanske och sedan gå till Aeon för gubben ska tatuera sig igen. Mysigt, härligt trevligt. Hoppas sakerna jag beställde från Ellos kommer snart! Vill ha mina Hello Kitty-sängkläder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS