Ditt bloggnamn

Tjolahopp

2010-04-24 / 13:57:14   Min vardag

Här sitter jag och chillar. Christoffer klev upp klockan 5 imorse, och då kan jag säga att jag var fruktansvärt trött. Det var han också för den delen. Nu är han iaf i Jokkmokk och 15.00 ska han tävla. Vet inte än när han kommer hem, men jag hoppas att det blir tidigare än mitt i natten. Känner mig inte så sugen på att vara ensam inatt, jag är så fjantigt rädd ^^ Och ännu mer rädd är jag då vi bor på Tuna, eftersom att jag har fått för mig att det finns massa farliga människor här, haha.

Efter Christoffer hade åkt så fick jag lite svårt att somna om, men lyckades tillslut. Sedan sov jag till 12! Åh, det var gudomligt. Sen hur bra jag lyckas somna ikväll är ju en annan fråga. Och jag känner mig så töntig just nu. Bara för att jag vet att Christoffer är ca 20 mil ifrån mig så saknar jag honom jättemycket, även fast det bara är en dag vi är utan varandra. Men när han t ex är på jobbet eller är och tränar så vet jag ju att han är nära, och då saknar jag honom inte riktigt lika mycket. Haha, gud vilken mes jag är ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS