Ditt bloggnamn

Tvätt&disk

2010-04-23 / 14:03:12   Min vardag

Har tvättstuga idag, är inne på andra omgången just nu. Har inte så mycket tvätt, så det känns jävligt skönt. Inatt/imorn bitti så åker min älskling bort. Han ska kliva upp klockan fem och åka innan sex nångång. Sedan kommer han inte hem förrän natten till söndag. Så jag blir ensam hela dagen, plus att jag måste sova själv imorn :( Inte roligt alls. Jag är asrädd för att vara ensam på kvällen, och speciellt på natten. Huvva. Han ska iaf åka till Jokkmokk, HAHA. Åh, att något ens kan heta så. Han ska på tävling i styrkelyft :))

Har precis diskat lite tallrikar och glas, ska kanske ta och fortsätta nu om jag ids. Jag vill spela sims... :o


Kommentarer
Postat av: Sara

Blev det nåt simsspelande?

2010-04-23/ 16:44:46
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS