Ditt bloggnamn

Tvättstugan.

2010-04-10 / 11:02:13   Min vardag

Jag har precis vaknat och klivit upp, Christoffer är och tränar så just nu är jag ensam. Ska börja sortera lite av smutstvätten, och klockan 12 beger jag mig mot tvättstugan. Ska för första gången i mitt liv starta två tvättmaskiner helt på egen hand, men jag tror att det kommer gå bra ^^ Christoffer kommer iaf hem om typ 2 timmar så då får jag hjälp med resten av tvätten. Det när hur mycket som helst, och jag tror inte att vi hinner tvätta klart allt idag. Har iaf tid mellan 12-17 så vi får se hur mycket vi hinner med.

Efter tvättstugan ska vi till Mjölkudden och hälsa på hos Christoffers mor. Christoffer ska fixa klart hennes dator som vi inte hann förra gången. Det ska bli trevligt iaf :) Nu ska jag börja fixa med tvätten, puss.

Kommentarer
Postat av: elliz och elviz

-ja jag håller med!!

allt bra?:D

2010-04-10/ 21:42:29
URL: http://oriez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS