Ditt bloggnamn

Ännu en bildbomb

2010-08-08 / 11:49:31   Fest

Har inte haft tid eller lust att uppdatera något i helgen. Har inget speciellt att skriva nu heller, Ds och Krille åkte för någon timme sedan så nu är det bara jag, Christoffer och Hugo igen. Vi har haft det riktigt trevligt i helgen, men nu är man slutkörd. Rösten är så gott som borta, på både mig och Christoffer. Denna dagen lär nog bestå av städning, städning och städning. Tur att jag har varit smart och diskat emellanåt under helgen, annars hade det varit ett berg med disk.

Randombilder från helgen


Älsklingsbebis följde med till stan för att köpa biljetter

Ena min nagel gick av :(

Krille, väntar på skjuts till förfesten

Jag och Ds

Grabbarna grus

Piggelin

Folk hemma hos Jimmy

Hahaha, fin kille

Ds skulle promt ha på sig skyhöga klackskor, rätt åt henne ^^


Takida

Simon

Petter

Jag tycker att det var lite komiskt att det var dubbelt så mycket drag på Petter än vad det var på Takida :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS