Ditt bloggnamn

Baaaajs

2010-08-24 / 22:28:09   Min vardag

Nu är Sandy trött och less. Det regnar ute, och jag tycker inte om regn! Speciellt inte om Hugo bestämmer sig för att ta extra lång tid på sig när man är ute, fast oftast går det fortare om det är blött och kallt. Hur som helst! Nu ska jag gå ut med min käre vovve, sedan ska jag slänga mig igenom en snabbdush, borta tänderna, slå på One tree hill och förhoppningsvis somna.

Jag är ett retard som kör moped till skolan för att slippa betala bussen, men regnar det imorgon så kommer jag nog överväga att ta bussen. Dock måste jag kliva upp mycket tidigare om jag ska hinna med den, vilket jag inte är så duktig på. Men det är inte så nice att köra moppe i regnet (och framför allt inte i morgonkylan) när man inte har någon jacka, jag glömde nämligen den i Bollsta i helgen. Nice work Sandy!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS