Ditt bloggnamn

Duktig men trött Sandy

2010-08-22 / 19:42:53   Min vardag

Idag har jag varit duktig och tvättat alla mina kläder, så nu har man rena kläder för hela veckan. Jag är sinnessjukt trött just nu, och ska väl ta och dra igång någon film efter att jag duschat. Imorgon börjar man i skolan, lite blandade känslor inför det, så vi får se hur det går. Inte direkt något jag ser fram emot om man säger så, men vem har sagt att allt ska vara roligt?

Nu ska jag gå ner och hämta tvätten, vika ihop och stoppa in det i garderoben. Kommer faktiskt kännas konstigt att stoppa in det i min garderob här hemma i Kramfors, då blir det bara mer verkligt att jag flyttat hem. Saknar min Christoffer så fruktansvärt mycket, men på fredag ses vi äntligen. Längtar otroligt mycket efter att få kramas och pussas igen, och att slippa sova ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS