Ditt bloggnamn

Ensam inatt

2010-08-13 / 11:23:25   Min vardag

Idag åker min älskling till Umeå och ska vara där över helgen. Det betyder att jag får sova ensam inatt, och imorgon bitti åker jag till Kramfors. Jag kommer att vara där i lite mer än en vecka, och även där kommer jag att vara ensam.

Mamma, pappa och Amanda ska åka till Stockholm till våra kusiner, så jag blir ensam i hela huset i en vecka. Vi får se hur det kommer gå, jag som är så jävla mörkrädd. Förhoppningsvis kommer någon vänlig själ och gör mig sällskap. Ett helt hus, ensam på nätterna, huvva vad läskigt. Tur att jag har Hugo iaf, han räddar mig ^^


Så liten han var här! Han är fortfarande liten, men större har han blivit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS