Ditt bloggnamn

Ensam nu..

2010-08-13 / 18:08:34   Min vardag

Då var man ensam, om man bortser från världens bästa Hugo. Jag och Christoffer for in till stan vid halv fyra, gick på Teknik Magasinet för Christoffer skulle köpa ett par hörlurar, sedan gick vi mot Pontushallen där några ur LAK väntade. Sen sa vi hejdå och jag gick till bussen för att åka hem. Möttes av en glad hund iaf, men jag kommer att sakna min älskling eftersom att vi kommer vara utan varandra i lite mer än en vecka.

Jag ska väl strax börja packa, vet inte ens var jag ska börja. Lär väl bli så att man står där i sista sekund och kommer på att man har glömt en massa saker. Och jag vet ännu inte vilken buss jag ska ta, jag har siktat in mig på den som går 07.50, men då är frågan om jag kommer upp innan dess. Måste kliva upp vid 6 - halv 7 om jag ska hinna med först en buss till stan, och sen bussen mot Kramfors. Vi får se hur det går!

Och imorgon är det cruising i Kramfors också för den delen, så det är nog bäst att man kommer fram i tid om man ska hinna göra sig i ordning för att dra ut. Hm.. Nu måste jag leta upp lite ny musik att lägga in på telefonen, sedan ska jag lägga mig i sängen med en SOLO-tidning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS