Ditt bloggnamn

Flyttar hem igen

2010-08-17 / 16:19:45   Min vardag

Igår bestämde jag mig för att jag vill flytta tillbaka till Kramfors. Jag har kommit fram till att jag trivs mycket bättre här med tanke på att jag har familj och vänner här. Och om jag börjar i skolan i Luleå så kommer det sluta med att jag hoppar av för att jag inte känner någon, men om jag börjar här så får jag gå med Ds och då vet jag att jag kommer klara av det. Christoffer ska söka jobb här också, och jag hoppas verkligen att han hittar något.

Om jag bor här i Kramfors så har jag mer att göra på dagarna, jag kan börja övningsköra och sedan ta körkort och jag kan gå klart skolan. Efter den är klar så kan jag flytta härifrån igen och då ha större chans till att få ett jobb. Skolan börjar på måndag, så om inte mamma och dom kommer hem från Dalsland innan helgen så kommer jag inte kunna åka till Luleå något på ett tag. Saknar min älskling massor.

Men det här blir nog bäst för oss båda i slutändan, och jag håller båda tummarna för att han får ett jobb här så vi kan fortsätta bo tillsammans och vara med varandra varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS