Ditt bloggnamn

Har en del att ta igen.

2010-08-09 / 14:43:23   Min vardag

Känner mig fortfarande seg efter helgen, men det var som värst igår. Vi klev upp tidigt för att Ds och Krille skulle åka hem, sedan låg vi väl mest och degade i sängen utan att göra något vettigt. Vi började se Shutter Island vid 16-tiden, men det dröjde inte länge innan vi var tvungen att stänga av för att jag var påväg att somna.

Under tiden jag sov så gick Christoffer med Hugo till en av hans kompisar som bor här på Tuna. När jag vaknade så trodde jag att det var en ny dag och att Christoffer hade åkt på jobbet, men så märkte jag att Hugo inte heller var hemma. Så jag ringde Christoffer, och han sa då att jag måste ha missat den gulliga lappen han hade lämnat på sängen ^^

Vi la på, jag duschade och sedan gick jag dit och gjorde dom sällskap när dom såg på UFC. Sedan när det var slut så gick vi hem och såg klart Shutter Island och efter den filmen så kände vi båda oss helt knäppa. Filmen var verkligen en sån film som förvirrar en till max, men den var jävligt bra! Vi somnade strax efter 12, helt utslagna.

Nu ska jag diska lite hade jag tänkt, blev inte så mycket gjort igår ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS