Ditt bloggnamn

I Luleå

2010-08-28 / 13:49:55   Min vardag

Igårkväll kom jag fram till min älskling i Luleå och det var minst sagt underbart. Jag och Christoffer ska snart bege oss ut för att ta lite bilder till min uppgift som vi ettor fått över helgen. Vi ska välja en låt som väcker minnen, känslor, eller någon låt vi tycker om helt enkelt och kan relatera till, sedan ska vi ta bilder som hänger ihop med låten. Så vi ska alltså försöka förmedla känslan i låten med bilder, och sedan göra ett bildspel utav det med minst 20 bilder. Så nu jävlar ska vi ta massor av bilder!

Tänkte gå ner till vattnet här på Tuna och se om det finns något bra ställe att fota på. Har en del idéer på vad jag ska fota, men att det ska vara med minst 20 bilder i bildspelet kommer bli svårt. Och jag är inte ens hundra på mitt låtval ännu, men det löser sig nog. Christoffer får agera modell iaf ;)

Här är några bilder som jag tog på älsklings Hugo nyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS