Ditt bloggnamn

Maraton

2010-08-10 / 13:31:30   Min vardag

Jag vaknade för ett tag sedan, har varit så trött nu på morgonen så jag valde att sova vidare. Det är tur att Hugo också går och lägger sig och sover när jag gör det, en sann vän! Jag har precis ätit lite, och nu har jag bestämt mig för att jag ska ha ett One Tree Hill-maraton med mig själv! Än så länge så har jag sett halva säsong 3, så jag har ju massor kvar att gotta mig med :D

Christoffer är ju på jobbet nu, och slutar 16.30, efter det ska han på gymmet och hjälpa till, så det kommer ta ett bra tag innan han kommer hem. Får se hur många avsnitt man hinner med! Jag har ingenting annat än Hugo att bry mig om idag, all disk är borta så det blir jag, Hugo och One Tree Hill heeela dan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS