Ditt bloggnamn

Natti

2010-08-23 / 23:06:00   Min vardag

Har inte skrivit något idag, så tänkte slänga in ett drygt test innan jag ska lägga mig.

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Då hade jag legat och snoozat i en halvtimma, så jag tvingade upp mig själv.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Stod i duschen
Det sista du sa högt?
Nånting till Hugo, minns ej vad :p
Vad har du druckit idag?
Cola och lättdryck
Vad var det senaste du åt?
Spagetti och köttfärssås
Vad var det senaste du köpte?
Snus tror jag
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun
Vad är det för väder hos dig nu?
Mörkt, fuktigt och kallt
Godaste glassmaken?
Ben & Jerry's cookie dough är en av favoriterna
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jadå
Sover du tungt?
Ja, när jag väl somnat så
Drömmer du mardrömmar?
Ja, det händer en hel del faktiskt
Favoritklädsel?
Leggings och en stor tjocktröja är mysigt när man är hemma ^^
Favoritlåt just nu?
Ingen speciell
Vad ser du om du tittar till höger?
Mitt fönster
Vad gör dig glad just nu?
Just i denna stund så är det väl ingenting :p
Vad ska du göra härnäst?
Jag ska lägga mig i sängen och se ett avsnitt One tree hill och därefter ska jag försöka somna, förhoppningsvis ringer Christoffer också :)
Höger el vänsterhänt?
Skriver med vänster, gör resten med höger, så både och :p
Humör just nu?
Känner mig rätt neutral
Favoritgodis?
Lakrits, choklad och surt
Kläder just nu?
En stor tshirt och råååsa mjukisar
Hur många kuddar sover du med?
I min säng ligger det fyra kuddar, men sover väl på två av dom.
Spelar du ngt instrument?
Näe, den talangen försvann med vinden
Morgon eller nattmänniska?
Natt
Vad är viktigast för dig?
Familjen, Christoffer, Hugo
Är du kittlig?
Ja, men det gör oftast bara ont för att jag är så ömtålig ^^
Snarkar du?
När jag är full så snarkar jag värre än jag vet inte vad, annars inte så mycket.
Stjärntecken?
Stenbock
Äckligaste insekten?
Alla insekter är vidriga!
Stökigt el välstädat?
Det är gött när det är välstädat, sen hur ofta det är det ska vi inte gå in på.
Vad längtar du mest efter just nu?
Jag längtar som sjutton tills jag får pussa och krama min älskade pojkvän
Hur lång är du?
164cm sist jag kollade
Tycker du om kinamat?
Ja
Tycker du om kaffe?
Jaa
Vad dricker du till frukost?
Äter aldrig frukost
Sover du på någon särskild sida?
Sida av kroppen eller sida av sängen? Sover jag ensam ligger jag mitt i smeten, sover jag med Christoffer så beror det på :p
Tycker du om att mysa?
Jaa, jag älskar att mysa :D
Är du en beroendemänniska?
Ja, det kan man nog lugnt påstå
Känner du någon med samma födelsedag som din?
Näe
Har du någon gång testat narkotika?
Näe
Välj ett ärr på din kropp?
Mitt ärr ovanför fotknölen som jag fick då jag rakade benen med en engångsrakhyvel. Farliga grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS