Ditt bloggnamn

Puuh

2010-08-05 / 14:15:38   Min vardag

Jävlar vad varmt det är! Men jag är iaf glad att det är sol nu, med tanke på att det regnade igår och inatt. Var rädd att det skulle bli en regnig dag och då blir man inte så pepp på att dra ut. Nu är iaf all disk diskad, alla golv rena och sängen bäddad. Har även tvättat lite nödvändigheter som jag ska gå och hämta i tvättstugan snart.

Nu tänkte jag göra mig något snabbt att äta, har inte fått i mig något idag än. Efter det blir det tvättstugan fram och tillbaka, sedan ska jag hoppa in i duschen. Vid 16 så tar jag bussen in till stan och möter Christoffer, sedan går vi och möter Ds & Krille på busstationen.

Börjar bli riktigt taggad för ikväll nu, och resten av helgen också för den delen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS