Ditt bloggnamn

Sanslöt tråkigt..

2010-08-03 / 17:49:06   Min vardag

Klar i tvättstugan, 17.00 var tiden slut och 16.57 satt jag här vid datorn och hade ingen som helst koll på tiden. Fick lov att springa dit som ett mongo, 16.59 öppnade jag dörren, så man kan ju säga att jag hade en jävla tur.

Just nu sitter jag och är galet less, har så jävla tråkigt. Plus att jag fick veta idag att det inte alls är säkert att vi får lägenheten, vilket försämrade mitt humör brutalt. Jag vill inte bo i denna fjuttiga etta längre, och jag har sett fram emot och längtat så jävla mycket efter att flytta in till stan. Men som sagt, det kanske inte ens blir av..

Nu ska jag ta mig nåt att äta och kolla på One tree hill tills Christoffer kommer hem vid halv elva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS