Ditt bloggnamn

15/2

2010-02-15 / 20:08:10   Min vardag

Fy vilken dag. Klev upp typ 9.15 och gjorde frukost till mig och Christoffer, sedan satt vi vid varsin dator och åt. Jag var irriterad och sur som vanligt när jag är nyvaken, stör mig på nästan allt då. Förlåt att du måste stå ut med det Christoffer, ska försöka ändra på mig. Hur som helst, Christoffer åkte till jobbet vid 11-tiden så då blev jag ensam. Satt vid datorn och kollade runt, sedan började jag må ruskigt illa. Blev yr och spyfärdig och ville bara däcka i sängen. Så jag slog på Step Up och la mig i sängen och tittade på den, i hopp om att somna. Jag var verkligen hur trött som helst, men lyckades ändå inte somna förrän ungefär en timme efter att filmen tagit slut. Vaknade flera gånger och drömde jobbigt drömmar som gjorde mig ännu mer yr & förvirrad.

Har legat i sängen nästa hela dagen, fast jag egentligen tänkt diska och städa. När jag vaknade så kände jag mig mycket bättre, och låg kvar i sängen en stund. Men sedan när jag klivit upp och ställt mig och börja diska så kom det tillbaka igen. Började svettas och bli yr igen :( Kommer inte att klara av att diska allt, men ska iaf diska en stekpanna och lite till så jag kan laga mat. Trots att Christoffer envisar sig om att jag inte ska behöva laga mat när jag mår dåligt så tänker jag göra det. Han är ändå inte hemma så han kan inte hindra mig :) Jag är envis jag också, och jag sa redan igår att jag skulle laga mat idag, så tänker jag göra det  också.

Nu ska jag iaf gå och ta en dusch och hoppas på att jag mår bättre efter det, och att jag inte svimmar i badkaret. Sedan ska jag börja med maten och vänta på Christoffer. Sedan efter maten lär jag bänka mig i sängen och stanna där tills imorgon. Tur att man har världens bästa pojkvän iaf :) Hejsvejs

Såhär trevlig och social är Christoffer medan jag lagar mat ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS