Ditt bloggnamn

10/1

2010-01-10 / 18:06:50   Min vardag

Igår åkte jag som sagt till Cissi. Drog på Hemköp och köpte lite (mycket) godsaker. Började se Bad Santa när vi kom till henne, jag somnade efter typ en timme. Sedan blev Cissi less på att jag sov så jag fick försöka hålla mig vaken medans vi skulle se Hip hip hora. Men självklart så somnade jag då också, och vaknade när den var slut runt halv 4 :p Jag fortsatte att sova medans Cissi fick ligga vaken och läsa för att hon inte kunde somna. Sov jäävligt länge också, och drömde en massa mardrömmar.

Idag när vi vaknade så gick vi upp, åt frulle och sedan drygade vi på. Sedan kom min kära mor och hämtade mig, och sen dess har jag bara legat här. Sjukt less är jag också, för ovanlighetens skull. Antar att jag kommer ligga här tills jag somnar, och imorgon börjar skolan igen. Längtar inte ett jävla dugg, vill sova resten av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS