Ditt bloggnamn

18/1

2010-01-18 / 22:29:25   Min vardag

Nämen godkväll! Har precis kommit ur duschen, torkat håret och lagt mig i sängen. Dagen har typ varit helt värdelös och onödig. Vaknade någon gång imorse, klev upp och gjorde mig klar osv, sedan gick jag till bussen. Gick klockan 10, då åker den ifrån stan, så jag var säker på att jag inte skulle missa den. Vanligtvis brukar det ta ca 10 minuter för bussen att åka från stan till Frånö, men där stod jag som ett jävla retard i 30 jävla minuter innan den kom. Sedan när jag väl kom fram till skolan så fick jag veta att det och det var inställt osv, så jag chillade på en soffa med en mensvärk så brutal att jag inte ens kan beskriva den i ord.

När jag kom hem från skolan så satt jag vid datorn, bara för att göra något annorlunda liksom. Sedan åt jag mat, och sedan så blev det att jag åkte till backen och var med Ds, Sandra och Nattis. Det sög kuk!! För det första så hade jag inget glid på brädan, så Sandra och Nattis fick vara mina renar medans jag fick agera släde. För det andra så är pistmaskinen trasig så backen var isig och det var feta snövallar överallt, så ovärt. 60 kronor för vad? Ingenting. Mamma fick hämta mig, pallade inte vara kvar. Och nu ligger jag här, med fet huvudvärk + mensvärk. Fyfan vad livet är underbart!

Christoffer, do what you gotta do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS